الجيل الصاعد !!!!!!!!!

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل

الجيل الصاعد !!!!!!!!!

مُساهمة من طرف expensive soul في السبت أبريل 26, 2008 10:35 pm

صاعد

المدرس يسأل والطالب يجاوب بالأغاني..؟



المعلم يسأل الطالب :


غير صيغة الفعل من المضارع للماضي .

الطالب : خلاص الماضي ودعته = محيت ذكراه من بالي

انا من باعني بعته = ولا دريه يجي دربي

المعلم : إنت فاكر دمك خفيف ، إنت عاوز تعلمني الهيافة بتاعتك ؟

الطالب : حاجات علمتهالك ... وحاجات نولتهالك ... وحاجات عيشتهالك .. أيام مكنتي معايا .. بريئة بتحلمي !

المعلم: لك يخرب بيتك أنتي فاكرني بنت يا مسطول ، اعتذر وتوب قبل ما ارميك من الشباك

الطالب : وانا كل ما قول التوبة يا بوي ترميني المقادير ياعين !

المعلم : انا رايح اجيب الناظر يتفاهم معاك ، وحتشوف لما يجي حيعمل فيك ايه

الطالب : الغضب الساطع آت - من كل مكان آت !

المعلم : هزر زي ما انت عاوز وحنشوف حتعمل معاه ايه !

حضر الناظر مع المعلم وسال الناظر الطالب :

الناظر : إنت إيه حكايتك مع المدرس ؟

الطالب : توادعنا انا واياه = لكن ما توادعنا .

الناظر : انت يا ابني بالع راديو والا شريط .. مالك كده على بعضك مزيكا ! انت ما نمتش امبارح ؟

الطالب : نسيت النوم واحلامه = نسيت لياليه وايامه !

الناظر : إطلع بره وخليني اشوف ابوك جاي هون يا مش متربي

الطالب وهو خارج من الصف : يجيلك يوم تندم على ما سويت = واقول منك لله يكفي انا مليت !

المعلم للناظر : الطلاب اللي زي دول بتعمل معاهم إيه ؟

الناظر : أطبطب......... وادلع !
Mad Mad

expensive soul
مشرف قسم التسالي و الترفيه
مشرف قسم التسالي و الترفيه

انثى عدد الرسائل : 641
العمر : 31
العمل : paediatrician
البلد : libya
مؤشر احترام قوانين المنتدى :
100 / 100100 / 100

تاريخ التسجيل : 09/04/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: الجيل الصاعد !!!!!!!!!

مُساهمة من طرف soso في الإثنين أبريل 28, 2008 2:57 pm

مشاء الله ثقافه بأغاني مصري علي خيجي علي لبناني...والله ماني عارفه نضحك ولانبكي ؟!!!

soso
دكتور
دكتور

انثى عدد الرسائل : 343
العمر : 31
العمل : 4th year medical student
البلد : Lybia
مؤشر احترام قوانين المنتدى :
0 / 1000 / 100

تاريخ التسجيل : 05/04/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: الجيل الصاعد !!!!!!!!!

مُساهمة من طرف expensive soul في الإثنين أبريل 28, 2008 7:48 pm

والمشكلة الاكبر هي المدير الي ماشي في التيار .....
وعلي رأي المثل جيل آخر زمن ... وشكرا عالمرور سوسو

_________________

expensive soul
مشرف قسم التسالي و الترفيه
مشرف قسم التسالي و الترفيه

انثى عدد الرسائل : 641
العمر : 31
العمل : paediatrician
البلد : libya
مؤشر احترام قوانين المنتدى :
100 / 100100 / 100

تاريخ التسجيل : 09/04/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: الجيل الصاعد !!!!!!!!!

مُساهمة من طرف dr-sami في الأربعاء أبريل 30, 2008 3:39 am

مع اني ما نسمعش في الأغاني

لاكن ردود الطالب كلها كانت متناسقه مع الأسئلة


شكرا لك ياexpensive soul

dr-sami
عضو شرف
عضو شرف

ذكر عدد الرسائل : 2890
العمر : 33
العمل : doctor
البلد : بنغازي
مؤشر احترام قوانين المنتدى :
100 / 100100 / 100

تاريخ التسجيل : 31/03/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: الجيل الصاعد !!!!!!!!!

مُساهمة من طرف expensive soul في الأربعاء أبريل 30, 2008 11:10 am

علي فكرة عالكلمات مش من تأليفي ... لاني ما نسمعش في الاغاني
بس قريتها في منتدي وعجبتني وحبيت نشارك بيها .... شكرا عالتنبيه والمرور dr-sami

_________________

expensive soul
مشرف قسم التسالي و الترفيه
مشرف قسم التسالي و الترفيه

انثى عدد الرسائل : 641
العمر : 31
العمل : paediatrician
البلد : libya
مؤشر احترام قوانين المنتدى :
100 / 100100 / 100

تاريخ التسجيل : 09/04/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: الجيل الصاعد !!!!!!!!!

مُساهمة من طرف benghazy_girl في الأربعاء أبريل 30, 2008 2:41 pm

شكرا سوووووووووووووول ..
الاغاني حلوه .. والرد كان بمحله .. ضحكني الناضر والله
ههههههههههههههههه
Wink Wink Wink

benghazy_girl
عضوة مميزة
عضوة مميزة

انثى عدد الرسائل : 415
العمر : 28
العمل : طالبه
البلد : بنغازي
مؤشر احترام قوانين المنتدى :
100 / 100100 / 100

تاريخ التسجيل : 11/04/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: الجيل الصاعد !!!!!!!!!

مُساهمة من طرف expensive soul في الخميس مايو 01, 2008 4:54 am

العفووووووووو يا فتاة بنغازي ..........
شكزااااااا عالمرور..................

_________________

expensive soul
مشرف قسم التسالي و الترفيه
مشرف قسم التسالي و الترفيه

انثى عدد الرسائل : 641
العمر : 31
العمل : paediatrician
البلد : libya
مؤشر احترام قوانين المنتدى :
100 / 100100 / 100

تاريخ التسجيل : 09/04/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: الجيل الصاعد !!!!!!!!!

مُساهمة من طرف النيزك في الخميس مايو 01, 2008 7:30 am

والله صدق الي دار النكته هذي الاغاني خشن في كل شيء حتى الطوط امتاع التليفون معش تمت طوط تهيالي الناس تستخدم في الاغاني اكثر من الماء
وشكرا على المشاركةروح

النيزك
خبير
خبير

انثى عدد الرسائل : 78
العمر : 28
العمل : طالبة
البلد : ليبيا
مؤشر احترام قوانين المنتدى :
100 / 100100 / 100

تاريخ التسجيل : 08/04/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: الجيل الصاعد !!!!!!!!!

مُساهمة من طرف expensive soul في الجمعة مايو 02, 2008 8:20 pm

العفو يا نيزك ...........

وشكرا عالمرور والتعليق .................

_________________

expensive soul
مشرف قسم التسالي و الترفيه
مشرف قسم التسالي و الترفيه

انثى عدد الرسائل : 641
العمر : 31
العمل : paediatrician
البلد : libya
مؤشر احترام قوانين المنتدى :
100 / 100100 / 100

تاريخ التسجيل : 09/04/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: الجيل الصاعد !!!!!!!!!

مُساهمة من طرف الصادق في الأحد مايو 25, 2008 2:51 pm

فعلا الناظر ضحكنا والله وشكرا ياسوووووووووووللل
المفروض اسمك عسووووووووووول

الصادق
عضو مطرود

ذكر عدد الرسائل : 784
العمر : 36
العمل : وظيفة
البلد : ليبيا
مؤشر احترام قوانين المنتدى :
0 / 1000 / 100

تاريخ التسجيل : 30/04/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: الجيل الصاعد !!!!!!!!!

مُساهمة من طرف expensive soul في الثلاثاء مايو 27, 2008 5:15 am

شكرااااااااا يالصادق عالاطراء
ومشكووووووووووور عالتعليق

_________________

expensive soul
مشرف قسم التسالي و الترفيه
مشرف قسم التسالي و الترفيه

انثى عدد الرسائل : 641
العمر : 31
العمل : paediatrician
البلد : libya
مؤشر احترام قوانين المنتدى :
100 / 100100 / 100

تاريخ التسجيل : 09/04/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة


 
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى